Ćwiczenia erotyczne

Ćwiczenia erotyczne

Seks — zamieściła Adelajda, 19 Grudzień 2010, 15:53 | odsłon: 8 101
Tagi: , , , ,

Stosunek seksualny jest bodaj najbardziej wyczerpującą formą fizycznej aktywności w życiu kobiety, z jednym wyjątkiem – porodu. Chociaż ta druga rzecz następuje niejako po pierwszej ;-)

W dzisiejszych czasach kładzie się ogromny nacisk na ćwiczenia przygotowujące do porodu, natomiast nie przywiązuje się żadnej wagi do treningu niezbędnego dla uprawiania seksu. Energia zużywana podczas jednego stosunku wystarczyłaby dla sprinterki na dystansie 200 metrów, ale z pewnością nie spodziewałabyś się zwycięstwa w biegu, w ogóle nie trenując.

Seks może sprawić ci o wiele więcej przyjemności, jeśli będziesz w dobrej formie. Kiedy ciężko ci oddychać, ledwo dyszysz i brakuje ci tchu, nie będziesz w pełni usatysfakcjonowana orgazmem i już po wszystkim odczuwać będziesz wyłącznie wyczerpanie. Aby olśniewać w łóżku potrzebujesz odporności i siły – musisz więc nauczyć się być fizycznie sprawna.

Przedstawione poniżej ćwiczenia mają w ciągu miesiąca doprowadzić cię do właściwego stanu fizycznego. Wzmogą one gibkość i energiczność ruchów twojej miednicy, nauczą cię nie męczącego podtrzymywania ciężaru ciała w trakcie seksu oraz zapewnią ci dobrą ogólną kondycję. Rzadziej zaczniesz mawiać wieczorem – nie dzisiaj, kochanie, jestem taka zmęczona.

Jak wszystkie ćwiczenia, również i te, pomogą ci tylko wtedy, gdy będziesz wykonywać je regularnie. Zarezerwuj sobie na nie 10 minut rano lub wieczorem i codziennie ćwicz.

Pierwszy tydzień

  1. Stań w lekkim rozkroku i oprzyj dłonie na biodrach. Wykonaj skłony do przodu, tak by dotknąć palce stóp. Możesz zginać nogi w kolanach. – 10 powtórzeń
  2. Połóż się na brzuchu z rękoma luźno ułożonymi wzdłuż tułowia. Podnieś głowę najwyżej jak tylko zdołasz. – 10 razy
  3. Połóż się na wznak na podłodze. Unieś lekko pośladki, podpierając się w biodrach rękoma. Zacznij pedałować nogami w powietrzu, najwolniej jak potrafisz. – 25 razy
  4. Połóż się na wznak na podłodze. Przejdź do siadu bez pomocy rąk. Wykonaj skłony do przodu tak, by dotykać palców u nóg. – 10 powtórzeń

Drugi tydzień

  1. Stań w lekkim rozkroku z rękoma na biodrach. Wykonuj skłony do przodu, dotykając palców u nóg. Nie zginaj nóg w kolanach. – 10 razy
  2. Połóż się na brzuchu z rękami luźno ułożonymi wzdłuż tułowia. Jednocześnie unoś głowę i nogi najwyżej jak możesz. – 10 powtórzeń
  3. Złącz nogi w pozycji stojącej, opierając dłonie na biodrach. Przy wyprostowanych plecach, nie zdejmując dłoni z bioder, wykonaj przysiad i powrót do pozycji wyjściowej. – 10 razy
  4. Połóż się na wznak na podłodze i pedałuj. – 30 serii
  5. Stań w rozkroku z rękami na biodrach. Wykonaj skręt tułowia w prawo. Powrót di postawy wyjściowej. Następnie skręt tułowia w lewo. – 20 razy

Trzeci tydzień

  1. Stań w lekkim rozkroku z rękami na biodrach. Wykonaj skłon do przodu i dotknij dużego palca lewej stopy bez zginania kolan. Wyprostuj się. Wykonaj skłon do przodu, dotykając podłogi pomiędzy stopami. Wyprostuj się, dotykając z kolei dużego palca prawej stopy. – 20 razy
  2. Połóż się na brzuchu z rękami wzdłuż tułowia. Unieś głowę i nogi możliwie najwyżej, odchylając mocno ręce do tyłu. – 15 razy
  3. Bieg w miejscu. Licz ile razy lewa stopa dotyka podłogi. Po każdych 10 krokach przykucnij z dłońmi na biodrach i wyprostowanym tułowiem. – 40 kroków
  4. Połóż się na wznak na podłodze. Usiądź bez pomocy rąk. Pochyl się do przodu, dotykając palców u nóg. – 20 powtórzeń
  5. Stań w rozkroku z rękami na biodrach. Wykonaj energiczne skręty tułowia, na przemian w prawo i w lewo. – 15 skrętów

Czwarty tydzień

  1. Stań w lekkim rozkroku z rękami na biodrach. Wykonaj skłon tak, by dotknąć dużego palca lewej stopy. Potem wykonaj skłon, dotykając podłogi, wreszcie – dużego palca prawej stopy. Przy każdym skłonie wykonaj dwukrotne pogłębienie. – 25 razy
  2. Połóż się na brzuchu z rękami wzdłuż tułowia. Unieś głowę możliwie najwyżej, a następnie ręce w przód i w tył. – 20 powtórzeń
  3. Bieg w miejscu. Kucaj co 10 kroków. – 50 razy
  4. Połóż się na wznak. Przejdź do siadu bez pomocy rąk. Pochyl się do przodu, tak, aby dotknąć palców u nóg. – 20 powtórzeń
  5. Stań w rozkroku z rękoma na biodrach. Wykonaj skręt tułowia. – 25 obrotów
Oceń:  (Oceń jako pierwsza!)
Ładowanie ... Ładowanie ...

.



Skomentuj

Musisz być zalogowana aby skomentować.